طراحی کاتالوگ ویژه کلیه مشاغل صنعتی تولیدی و خدماتی

طراحی کاتالوگ ویژه کلیه مشاغل از صنعتی تا تولیدی و خدماتی هر یک داستان مختص به خود را دارد، به این دلیل که طراحان کاتالوگ با خیل عظیمی از سلایق و نظرها روبرو هستند که به طور حتم همگی این عزیزان می خواهند نظرهایشان در طراحی کاملا اجرا گردد و طراح را تبدیل به یک اجرا کار میکنند که از خود هیچ استقلالی نداردکه به طور حتم و ندیده حاصل این پروژه قابل حدس زدن است.

طراحان حرفه ای کاتالوگ جز آن دسته از طراحانی هستند که باید تجربه و علم بالایی در کار خود داشته باشند، از آن جمله باید صفحه آرایی خوش ذوق، رنگ شناسی توانا ، فونت شناسی ماهر ، توانا در روتوش و اصلاح رنگ و مسلط به کلیه نرم افزارهای ادوبی و کرل دراو است که متاسفانه طراحانی با این توانمندیها بسیار محدود هستند.

طراحی کاتالوگ

در مطالب پیشین سایت درباره اشتباهات رایج در طراحی کاتالوگ مواردی نامبرده شد، اما هدف اصلی این است که سطح طراحی و چاپ کاتالوگ های موجود در کشور ارتقا یابد و الحق تولید و صنعت کشور نیازمند جنرال کاتالوگ و پروداکت کاتالوگ های وزین، حرفه ای و جذاب است که در نمایشگاه های خارج و داخل ایران گویای قدرت همه جانبه صنعت ، تکنولوژی و هنر کشورمان باشد.

اشتباه ترین جمله در طراحی کاتالوگ این است که نوع شغل و فعالیت مشتری را دلیلی بر ضعبف شدن ظاهر نهایی کاتالوگ آنها بدانیم. طراح یا مجریان تبلیغاتی توانایی طراحی یک کاتالوگ بی نقص و تاثیر گذار را برای مشتری دارند که طراحی کاتالوگ یک شرکت تولید کننده پمپ آب در مقایسه با طراحی کاتالوگ یک شرکت مدلینگ یا لوازم آرایشی تفاوت فنی فاحشی نداشته باشند. منظور از تفاوت استفاده از رنگ و تصاویر و چیدمان یکسان نیست بلکه بکار گیری استاندارد های موجود، بهره وری از خلاقیت و ایده پردازی و استفاده مناسب از تصاویر و متن ، سایز فونت ، کلیات صفحه آرایی و تصویر سازیهای مرتبط با آن شغل و موارد بسیاری که مجال صحبتش در اینجا نیست.

گروه تبلیغاتی مستر دیزاین همواره شعارش طراحی به سبک نوین بوده و خواهد ماند و با قاطعیت به مشتریان خود ثابت کرده و میکنیم که اگر تصمیم به طراحی کاتالوگ ویژه و حرفه ای برای مجموعه خود داشتند، ما نیز با در اختیار داشتن بهترین و مجرب ترین طراحان این رشته و وجود پلن های طراحی کاتالوگ گوناگون و متنوع قیمتی و کیفیتی، بهترین کاتالوگ را طراحی ، چاپ و تقدیم حضورتان نمائیم که مراحل طراحی کاتالوگ را در زیر ملاحظه می فرمائید.

مراحل طراحی کاتالوگ

مراحل طراحی کاتالوگ در مستر دیزاین