طراحی وکتور بیس یا برداری

طراحی وکتور بیس یا برداری به جای بیتمپ

طراحی وکتور بیس یا برداری شاید برای بسیاری از طراحان گرافیک آشنا باشد اما برای اکثر مشتریان نا شناخته است . اما همین موضوع که با گوش بسیاری نام آشنا نمی باشد در طراحی گرافیک و بخصوص نتیجه کار چاپی بسیار بسیار تاثیر گذار و ارزشمند است.

برای اجرا و طراحی کلیه مواردی که به چاپ می رسند نیاز به نرم افزار خاص است و بیشترین نرم افزاری که تقریبا همه می شناسند فتوشاپ معروف است که بسیاری از آژانسهای تبلیغاتی همچنان برای طراحی اکثر ملزومات از این نرم افزار استفاده میکنند حتی طراحی لوگو و بسته بندی که فتوشاپ به هیچ عنوان برای این نوع طراحی نرم افزار مناسبی نمی باشد.
برای آشنایی کامل با نرم افزارهای معروف و کاربردی وکتور بیس یا همان برداری پیشنهاد میکنیم حتما مقالات بهترین نرم افزار طراحی لوگو و بهترین فرمت فایل برای چاپ افست و چاپ افست و انتخاب نرم افزار مناسب را مطالعه فرمائید تا آشنایی کاملی با نرم افزارهای محبوبی مانند Adobe Illustrator – Adobe Indesign – Corel Draw پیدا کنید، بخصوص اگر جزء مشتریانی هستید که با طراحی و چاپ و تبلیغات زیاد سر و کار دارید.

گروه تبلیغاتی مستر دیزاین به جهت خط مشی مشخص شده برای کلیه طراحان گروه استفاده به جا و بروز از نرم افزارهای برداری را جزء اصلی وظایف طراحان خود دانسته و تا جایی که مقدور باشد استفاده از فرمتهای وکتور و خروجی چاپی با کیفیت را از وظایف اصلی خود می داند.