طراحی به سبک نوین در گروه تبلیغاتی مستر دیزاین

طراحی به سبک نوین در گروه مستر دیزاین

طراحی به سبک نوین که شعار گروه تبلیغاتی مستر دیزاین هم می باشد از روز گردآوری مجموعه تا به امروز تنها یک شعار نبوده و در حقیقت خط مشی تک به تک طراحان گروه مستر دیزاین و در راس آن مدیریت گروه بوده است.
طراحی به سبک نوین شاید هزاران مفهوم داشته باشد اما قانونی که برای گروه طراحان مشخص شده پیروی از جدیدترین متدهای طراحی روز دنیا و استفاده از جدیدترین و بروزترین تکنیک های روز هنر و صنعت طراحی است.
به این معنی که اگر به نمونه کارهای طراحی شده گروه نگاهی بیاندازید تفاوت های بسیاری را می توان در طرح های گذشته با امروز مشاهده کرد.
در تمامی کارهای طراحی شده گروه مستر دیزاین بخصوص طراحی لوگو ، طراحی کاتالوگ ، طراحی بیلبورد ، طراحی آگهی تبلیغاتی و طراحی برند بوک تمامی تلاش خود را کرده ایم که هیچ رده پایی از کارهای بازاری و اجرا کاری در کار نباشد. تنها حسی که با مشاهده کارها به بیننده القاء میشود یادآوری و مشابهت با کارهای اروپایی که سادگی ، زیبایی ، نظم و ایده از آنها موج میزند باشد.
از مهمترین مواردی که مستر دیزاین به آن توجه بسیاری دارد آپدیت بودن طراحان چه از لحاظ ذهنی و چه از لحاظ نرم افزاری ، سخت افزاری است ، موردی که شاید برای بسیاری از همکاران و مشتریان خیلی به چشم نیاید اما زمانی که طرح آماده گردد مطمئن خواهیم بود تفاوت طراحی سبک نوین را به درستی درک خواهید کرد.