طراحی بیلبورد خلاقانه و ماندگار با مستر دیزاین

بیلبورد با یک طراحی خلاقانه و تاثیر گذار مدتی است که بسیار کم دیده ایم مگر در فضای مجازی که، 99 درصد هم متعلق به کشورهای دیگر است. ولی با خود فکر کرده اید چرا همانند کشورهای توسعه یافته صنعت و هنر تبلیغات ما پیشرفت چندانی نکرده است و همانطور که هر روز در رسانه های جمعی می بینیم تبلیغات چاپی ، آگهی های تبلیغاتی و بخصوص بیلبوردهای عظیمی که سطح شهر را پر کرده اند توجه ما را به خود جلب نمی کنند و رسالتشان که همان انتقال پیام تبلیغاتی در عین زیبایی است را به درستی انجام نمی دهند؟

برای درک بهتر موضوع و اختلاف سطح بیلبوردهای داخلی با خارجی پیشنهاد میکنم پست طراحی بیلبوردهای فوق خلاقانه را نگاهی بیاندازید و در صورت تمایل با نسل جدید بیلبوردهای هوشمند با همان اسمارت بیلبوردها را نیز بیشتر بشناسید.

طراحی بیلبورد های سه بعدی

جواب این پرسش بخصوص در تبلیغات محیطی مانند بیلبورد کاملا مشخص است، و آن هم یک واژه است خلاقیت و به تعریف دیگر ایده های نو و دست اول که از ذهن طراحان نشات گرفته باشد و نه از طرح و ایده دیگر طراحان داخلی و خارجی.
مورد بعدی که وجود دارد محدودیت های سازه بیلبوردها می باشد که در بسیاری از مناطق تنها یک طرح چاپی قابل نصب است و نمی توان از ماکتهای چوپی و فومی متصل به بیلبورد استفاده کرد ولی در مناطقی که این محدودیت ها وجود ندارد هم بیلبورد خاص و جذابی کمتر مشاهده میشود.

تمامی این موارد به جای خود اما به این معنا نمی باشد که تنها با سازه های پیچیده و هزینه بر می توان طرحی خاص و زود بازده پیاده کرد، یک بیلبورد تنها جنبه بصری ندارد و اصولا نیازمند تفکری پشت پرده هر طرح است. چه بسا بیلبورد های زیادی را به شخصه دیده ام که تنها با یک کلمه بیننده را به تفکر و چالش کشانده است و به صورت سریالی طرح ها عوض می شوند تا به مقصود اصلی برسند” دقیقا تکنیکی موفق که شرکت سونی در ایران پیاده کرد”

گروه تبلیغاتی مستر دیزاین نظر به سابقه ای که در طراحی تخصصی بیلبورد دارد وبا اتکا به نیروهای خلاق و ایده پرداز خود بهترین ایده و طراحی را خدمت مشتریان خود عرضه می دارد. هر طرح بیلبورد با توجه به مواردی همچون نوع فعالیت شغلی، میزان بودجه اختصاص داده شده، شهر و استان محل نصب ، خیابان یا بزرگراهی که بیلبورد در آنجا نصب شده ، اندازه کار و … ابتدا ایده پردازی و سپس طراحی و اجرا میگردد، ما طرحی ساده ، خلاقانه ، جذاب و موثر برایتان طراحی خواهیم کرد تا پله ای باشد برای رشد تجارت و برند شما و نه هزینه ای اضافی که از آن هیچ نتیجه ای حاصل نشود.

مراحل طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی

مراحل طراحی بیلبورد در مستر دیزاین