اطلاعیه و اخبار وبسایت مستر دیزاین

اطلاعیه ها و اخبار داخلی مستر دیزاین

سوء استفاده از نام مستر دیزاین

با توجه به تماس های بی شمار مشتریان سایت مبنی بر سوء استفاده از نام و برند مستر دیزاین که سایتهایی با این نام در زمینه طراحی و چاپ و عده ای دیگر برای سئوی سایتشان بهره میبرند و مشتریان را دچار سر درگمی میکنند،  به عنوان مدیریت گروه به عرضتان میرسانم که گروه تبلیغاتی مستر دیزاین تنها یک وب سایت و پایگاه فیزیکی دارد که دامنه آن تنها Mrdesign.info می باشد و در شبکه های اجتماعی نیز در اینستاگرام  و آپارات فعالیت میکند که در ادامه به آدرس آنها اشاره خواهیم کرد و کلیه دامنه ها به غیر از mrdesign.info که در زمینه تبلیغات ، برندینگ ، طراحی و چاپ فعالیت میکنند هیچ ارتباطی با گروه ما ندارند و مسئولیت کار کردن با آنها بر عهده شخص مشتری می باشد. در ادامه نام سایتهای متقلبی که از نام مستر دیزاین که توسط بنده ثبت گردیده است “البته در گروه تبلیغات، طراحی و چاپ” نام خواهیم برد.

  • مورد اول : با نام دامنه  mis ter design . web starts. com  که یک زیر دامنه با هاست مجانی و نام  زیر دامنه میستردیزاین می باشد.
  • مورد دوم : نام دامنه mis ter design .ir که این دوستان هم خود را با نام گروه فنی مهندسی طراحی مستر… معرفی کرده اند با نام میستر دیزاین
  • مورد سوم : دپارتمــــــــ…ان طـــ..,,,راحی تبلیغــ..,,اتی مســ…,,تر دیزا….ین که این دوستان هم هیچ ارتباطی با گروه مجرب ما ندارند.
  • مورد چهارم :  گروه تبلیغاتی مستر دیزاین هیچ کانال تلگــرامی نداشته و نخواهد داشت و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

تذکر پایانی: اگر مایل بودید به مانند مشتریان عزیزمان با ما ارتباط برقرار کنید یا با شماره ویژه : 88843026-021 با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید یا برای مشاهده نمونه کارها و سفارش آنلاین به تنها آدرس سایت mrdesign.info مراجعه نمائید.برای مراجعه به کانال ما در سایت آپارات و همچنین تنها صفحه اینستاگرام گروه مستر دیزاین به آدرسهای زیر مراجعه نمائید.

2019-11-23

همکاری پروژه ای با طراحان حرفه ای لوگو

گروه تبلیغاتی مستر دیزاین با توجه به حجم بالای سفارشات خود بخصوص در شاخه طراحی لوگو و کاتالوگ و انجام پروژه های بزرگتر همانند برند بوک توسط طراحان و تیم فعلی تصمیم دارد از کلیه طراحان به واقع حرفه ای که تجربه کاری حداقل ده ساله در زمینه طراحی لوگو و لوگو تایپ دارند و از خلاقیت و ایده پردازی بالایی برخوردارند دعوت به همکاری پروژه ای و دورکاری نماید، تا بتوانیم هم تیم حرفه ای خود را بزرگتر نمائیم و هم واسطه ای باشیم برای روزی رسانی بیشتر به همکاران عزیزمان در سر تا سر کشور.
نکته مهم اینکه مدرک تحصیلی و شهر یا استان به هیچ عنوان ملاک انتخاب ما نمی باشد و تنها و تنها قضاوت بر مبنای نمومه کارهای ارسالی می باشد. به همین روی تقاضا داریم که طراحان واقعا حرفه ای اقدام به ارسال رزومه و چند نمونه کار قوی کنند زیرا در ایمیل های همکاری پروژه ای که در سایت قراردارد بالای 1800 ایمیل و نمونه کار دریافت شد که متاسفانه تنها 8 نفر مورد قبول واقع شدند که با آنها مشغول به کار هستیم و همچنان هم مشتاق کار با طراحان حرفهای هستیم.

عزیزان متقاضی محبت کنند رزومه کاری و چند نمونه کار طراحی لوگو و در درجه دوم کاتالوگ طراحی شده توسط خودشان را فقط و فقط به ایمیل:mr.design.artgroup@gmail.com  ارسال نمایند و از تماس تلفنی با شرکت یا همراه مدیریت پرهیز کنند، باشد که آغاز گر حرکتی مفید باشیم.

2019-12-07

ارائه کلیه خدمات طراحی در زمان تعطیلات نوروزی و اپیدمی کرونا

با تبریک سال نو و فرا رسیدن نوروز باستانی خدمت همه هموطنان عزیزمان علی الخصوص همکاران و مشتریان عزیز گروه تیلیغاتی مستر دیزاین، و ابراز تاسف بخاطر شیوع ویروس کرونا (کووید 19) در کشور عزیزمان و کلیه کشورهای دنیا و شرایط پیش آمده اقتصادی حال حاضر و پیش روی، نظر به اینکه اکثر مشاغل فعالیت خود را به سمت دور کاری و آنلاین سوق داده اند.

گروه تبلیغاتی مستردیزاین در ایام تعطیلات نوروزی و تعطیلات اجباری مرتبط با ویروس کرونا همانند گذشته به صورت کاملا آنلاین در خدمت مشتریان عزیز از سراسر ایران می باشد، تنها کافیست فرم سفارش آنلاین را پر کنید و منتظر تماس تلفنی یا ایمیلی کارشناسان ما باشید و در صورت نیاز به تسهیل ارتباط و استعلام قیمت یا با شماره ثابت 88843026-021 و در صورت ارتباط با مدیریت گروه و عقد قراردادهای بزرگ همانند برند بوک با شماره همراه 3206919-0912 جناب آقای بهمنی از ساعت 10 صبح الی 21 تماس حاصل فرمائید.
یادآور می شویم که کلیه سفارشات طراحی مشتریان عزیز و همچنین صدور پیش فاکتور و عقد قرارداد همانند گذشته انجام خواهد پذیرفت و خللی در این باره وارد نخواهد شد.

2020-03-25

دور کاری پروژه ای با طراحان خلاق

گروه تبلیغاتی مستر دیزاین برای گسترش گروه و خدمات رسانی مناسب تر به مشتریان عزیز خود تصمیم بر آن دارد با تعدادی طراح حرفه ای ، مجرب و خلاق با نمونه کارهای قوی به صورت پروژه ای و دور کاری همکاری نماید. لذا خواهشمندیم تنها طراحانی که تجربه بالایی در طراحی آرم ، لوگو و لوگو تایپ و سایر موارد مانند کاتالوگ، بیلبورد و استند دارند و در این رابطه به صورت تخصصی کار کرده اند  و نمونه کارهای قابل قبولی دارند اقدام به ارسال اطلاعات خود کنند. دوستان و همکاران گرافیست نمونه کارها و اطلاعات تماس خود را به ایمیل Mr.design.artgroup@gmail.com  با موضوع طراح لوگو ارسال نمایند، عزیزان توجه داشته باشند که نمونه کارهای ارسالی نزد گروه مستر دیزاین به صورت امانت می باشد و تنها مرجعی برای انتخاب اصلح طراحان است و پس از مشاهده آثار Delete خواهد شد. طراحان عزیزی که مورد تائید باشند، با آنها تماس تلفنی و ایمیلی برقرار خواهد شد.
نکته: برای درجه بندی و تعیین مبلغ و تعرفه همکاری، به طراحان منتخب یک نام مشترک فرضی اعلام خواهد شد تا یک اتود اولیه با محدودیت زمانی یک هفته ای طراحی کنند و شرط ذکر شده برای تمامی طراحانی که در حال حاضر با آنها همکاری میکنیم و طراحان عزیزی که به جمع حرفه ای ما خواهند پیوست الزامی می باشد. در پایان شایان ذکر است که ملاک انتخاب تنها قدرت اجرایی، خلاقیت و خروجی یک لوگو است و به هیچ عنوان تحصیلات در رشته گرافیک ملاک انتخاب نمی باشد.

2020-08-24

آغاز سال 1400 با مستر دیزاین جدید

با سلام و تبریک سال 1400 به همه هموطنان، همکاران و بخصوص مشتریان محترم و وفادار گروه مستر دیزاین و آرزوی سالی به دور از ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی به عنوان راس مجموعه جوان و پر انرژی مستر دیزاین وظیفه خود دانستم که ارادت خود را به همه عزیزانی که در سال گذشته با همه مشکلات همراه و یاور ما بودند تا بتوانیم یکسال جدید دیگر را در خدمت دوستان باشیم، از صمیم قلب برسانم.

همانطور که در سایت اطلاع رسانی شد به امید خداوند متعال تا چند روز آینده با قالب جدید و تغییرات ظاهری و امکاناتی سایت به پیشواز سال جدید خواهیم رفت. در قالب جدید جدا از تغییرات ظاهری که تلاش کردیم تغییرات اساسی نداشته باشد، امکاناتی به سایت اضافه گردیده تا روند اطلاع از قیمتها، سفارش ، پرداختها و در نهایت تحویل فایل نهایی تماما بصورت آنلاین صورت پذیرد و از این پس همه کاربران اعم از خوانندگان مطالب و مشتریانی که قصد عقد قرارداد دارند همگی در یک مرحله آسان نیاز به یک ثبت نام رایگان دارند تا از این پس هم بهتر و دقیق تر پاسخ خوانندگان مطالب را بدهیم و هم خدمات سریعتر و جذابتری را به مشتریان عزیزمان ارائه کنیم.

مواردی که در بالا توضیح دادیم در 2 فاز مجزا اجرا می گردد که فاز یک آن تا یک هفته آینده تقدیم حضورتان خواهد شد. امیدواریم که از هدیه امسال ما که سرشار از سورپرایزها هست خوشحال شوید.

ارادتمند دوستان فرشید بهمنی

2021-04-04